• Lety

  • Daca da, lasa-ti adresa de email, pentru a ma urmari mai bine!

    Join 4 other followers

Rap Barbie

In seara asta am invatat ca nu e bine sa fii o papusica Barbie la un concert Rap. Fustita scurta, tocuri si farduri la greu? Fetelor, daca mergeti la Sisu, mai ganditi-va o data si dati “reconfigurare traseu”. Nu merge, va spun eu.

Una peste alta, asa am ajuns acolo, desi iubitul meu ma avertizase. O stiti p-aia cu “eu ti-am zis, da’ tu Batman”. Trecem peste? Bine.

Concert Sisu. Nu stiu daca termenul de “concert” se potriveste. Dar nu stiu nici cum as putea sa numesc vreo 6-7 rapperi si-un DJ cantand in Silver Church. Asa ca sa-i zicem “concert”, ca sa nu zicem “recital”, ca nici asa n-ar fi din poveste, iar “unpluggd-urile” la noi…nu prea stim ce-s alea, nu?

N-a fost foarte multa lume, dar a fost acceptabil de multa cat sa iasa ceva zgomot. Manute sus, tipete cat cuprinde, bere in mana care nu era pe sus, sau tigara, daca mai aveai unde. Una peste alta, eu am fost cam singura care statea jos, si initial primul meu gand a fost “I’m not drunk enough for this!!!”

Mi-am regandit gandul cand a chiar inceput concertul. Si am plecat de-acolo foarte vesela, pentru ca a iesit foarte misto. Desi n-a fost multa lume, a fost foarte multa energie, multa expresivitate, din partea tuturor, si pe scena si pe langa, si ce m-a bucurat foarte mult, destul de multa interactiune intre artisti si public. In cateva cuvinte, oamenii au stiut sa faca show, chiar si fara sala plina, si au stiut sa se joace cu ce au avut.

Despre piese n-o sa comentez prea mult, cred ca iubitul meu ar trebui sa comenteze despre ce s-a cantat, eu nu-s un fan al genului, dar chiar si asa, cred ca sa aduci o Barbie la un concert rap, si sa-i si placa asa mult incat sa plece d-acolo cu zambetu’ pe buze, e mare lucru!

Leave a comment

1 Comment

  1. Top filme | alexandrugrivei.ro

Tu ce crezi?

