• Lety

  • Daca da, lasa-ti adresa de email, pentru a ma urmari mai bine!

    Join 4 other followers

Lamuriri…

Sa stabilim cateva lucruri:

Daca stii cum ma cheama, nu inseamna ca ma cunosti. Sa n-ai impresia ca daca zambesc politicos sau raspund la salut ne datoram ceva mai mult. Sa nu crezi ca o sa rad la glume sau o sa fac conversatie lejera, ori ca ai dreptul la pareri. Sa nu-ti treaca prin cap ca e ok sa ma bati usor pe umar si sa-mi dai sfaturi.

Daca “ne stim de 10 ani”, dar ne-am salutat de 2 ori, nu e ok sa spui ca “suntem prieteni”. Am prieteni pe care-i cunosc de 2 luni, si am prieteni din copilarie, dinainte de perioada in care stiu sa vorbesc sau sa merg. Cu multi dintre ei nu apuc sa vorbesc des si-mi pare rau, insa ei sunt oamenii cu adevarat importanti din viata mea. Chiar daca, poate, uneori nu le arat sau nu-si dau seama.

Like pe facebook nu e un mod de a socializa. Daca ne stim de undeva, dar nu ne salutam pe strada, asta inseamna ceva. Daca ne avem in listele de prieteni, dintr-un motiv sau altul, fie incepem sa ne salutam pe strada, fie ne stergem reciproc de acolo. “Nu te salut, dar iti dau like”, nu merge.

Sunt o persoana deschisa. Sunt sociabila si-mi place sa cunosc oameni noi! Imi place sa cred ca nu etichetez, si ca dau sansa unei prime conversatii fara idei preconcepute. Daca nu-mi placi, e pentru ca ai ratat sansa asta, la un moment dat.

Nu-s ipocrita si urasc cand vad zambete false in jurul meu. Prefer sa nu spun nimic decat sa critic cand nu e cazul si apreciez sinceritatea. Nu-mi spune cat de dragut imi sta cu rochia asta… Mai bine zi-mi in  fata ca nu-ti place si scuteste-ne pe amandoi de barfa de dupa, de la colturi!

Am invatat ca daca cineva zambeste nu inseamna ca se amuza. Si am invatat sa tac atunci cand eticheta nu-mi permite sa spun ce gandesc. Cred, totusi, ca o sa ma lipsesc de bunele moravuri ale societatii si, de acum incolo, regulile bunelor maniere or sa se aplice doar in proportie egala cu ale interlocutorului…

….Nu…. N-am sa fac asta, pentru ca as ajunge undeva jos, iar eu nu ma pun pe picior de egalitate cu nimeni….

Leave a comment

Tu ce crezi?

